Monday 25 May 2015

Vivix Ancaman Pada Perokok Tegar

Kebanyakan wanita pasti dambakan suami yang jauh dari rokok
Perokok tegar..lagilah..
Duit yang dibelanjakan untuk rokok,kalau kumpul2 bole beli rumah sebijik..

Hari ni saya kongsikan testimoni Vivix vs Perokok tegar
En Mustaqim Zainal
Segalanya untuk yang tersayang

Assalamualaikum

Nama saya Mustaqim B. Zainal

Berumur 29 tahun

Saya merupakan seorang perokok tegar sejak dari alam persekolahan(sekolah menengah),zaman kolej & alam perkerjaan,dari zaman bujang sampai lah ke alam perkahwinan

Purata rokok yg sy hisap adalah 1 setengah kotak setiap hari.

Persoalanya???

Adakah saya mampu untuk berhenti merokok dalam masa yang terdekat?

Sudah tentu ramai yg berkata tidak kan??

Yup..memang saya akui amat sukar untuk saya berhenti Merokok dengan secara tiba2.

Saya telah mencuba berkali-kali sebenarnya,namun ketagihan kepada nikotin menyukarkan saya untuk berhenti merokok.

Namun saya tidak pernah putus asa kerana saya sedar semakin lama kesihatan saya semakin terjejas,saya pernah mengalami sakit dada yg teramat sangat apabila waktu malam dan saya mengalami batuk yg berpanjangan ketika waktu pagi.

Saya merasa seperti nak terkeluar jantung saya apabila batuk ketika itu,namun komplikasi yg amat teruk dan amat merisaukan sy pada suatu hari adalah saya mengalami batuk yg berdarah,walau darahnya sedikit tp itu cukup merisaukan saya & isteri

Dan ketika itu isteri sy yg merupakan SID(shaklee independant distributor)  risau akan kesihatan  saya dan telah mengesyorkan saya untuk mencuba salah satu daripada produk shaklee iaitu vivix

So selepas sebulan saya ambil vivix saya mula rasa perubahan yang sangat ketara,masalah kesihatan saya semakin baik & yang tidak di sangka2 keinginan sy untuk merokok semakin berkurang

Bila saya hisap rokok je,saya rasa kelainan pada rokok tersebut..rasa yg kurang enak

Susah nak gambarkan rasanya,pahit pun ada,payau pun ada,perit di tekak pun ada

Saya sangka rokok tersebut dah lama,saya beli rokok baru pun rasa lain,saya beli rokok brand lain rasanya tetap kurang enak

Lama kelamaan sekotak tu berhari-hari nak hbs sbb sy jadi tak suka kpd bau & rasanya,kdg2 buang dan akhirnya ketagihan sy kepada rokok hilang.Sehingga kini sudah hampir 2 tahun saya berjaya berhenti merokok & kesihatan sy semakin bertambah baik selepas mengambil vivix & vitamin2 serta supplement2 yg lain.

Jika ANDA mempunyai keinginan untuk berhenti merokok,

Saya amat MENYARANKAN produk shaklee ini, vivix.

Bukan sahaja dapat berhenti rokok, jantung sihat, awet muda serta saya BERJAYA MENGURANGKAN BERAT BADAN sbyk 17kg

Mahukan Vivix??
Hubungi saya
Ila
0137145202
shakleeIndependentDistributor

Taiping area
Postage seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment